Ingenting verkar fungera...

Den här dagen skulle jag bara legat kvar och sovit. Jag skulle aldrig gått upp. Nellie har bara diskat sig hela dagen i Säcken. Hon står som vanligt bara där inne och skäller, hon försöker inte ens gå igenom. Hon har liksom redan innan bestämt sig för att stanna. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag har tränat detta hinder i 2 år med Nellie och hon går aldrig igenom. Och efter det tredje diskade loppet med Nellie var det dags för Thea igen och tror ni inte att hon gör samma sak som Nellie gjorde innan. Men jag måste ju ändå säga att Theas första lopp var kanon för att vara Thea, även om helheten för dagen inte var den bästa. Jag är så förvirrad just nu och jag vet inte vad jag ska göra för att få bort deras "Säckfobi". Det känns som om allt jag gör bara är förjäves. Vad ska jag göra? För någonting gör jag ju uppenbarligen fel.

Kommentarer
Postat av: Sara

Nääämen! Typiskt att det var en sån dag idag. Redan i morgon kommer det säkert kännas bättre igen.

Funderar på vad dem tycker är obehagligt.. att gå in i mörkret.. eller att få säcken på ryggen.. ?? Vad tycker de om att ha täcke på sig?

hmmm ;)

2009-10-11 @ 22:00:13
URL: http://collimin.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0