Kalender för tävlingar

Jag tänkte lägga in en kalender för resten av året för vart jag ska tävla, i vad och med vilken hund. Alla agilitytävlingar är med Nellie och Lydnadstävlingarna med Thea. Kalendern är bara preliminär så fler tävlingar kommer med största sannolikhet att läggas till.

21-22 Augusti Kungsbacka BK-Agilityklass 3 Small, Hoppklass 2 Small och Open Class Hero
28 Augusti Borås BK-Hoppklass 2 Small
29 Augusti Partille BK-KlubbMästerskap med Nellie i Agility och Thea i Lydnad
4 September Stenungsunds BK-Hoppklass 2 Small
12 September Torslanda hundklubb-Öppen Agilityklass Small och Öppen Hoppklass Small A+B
18-19 September Tomtens BHK-Hoppklass 2 Small x2 och Agilityklass 3 Small x2
2 Oktober Kungsälvs BK-DistriktMästerskap Öppen agilityklass Small och Öppen Hoppklass Small

Nedan kommer lite äldre bilder på Thea och Nellie i soffan

Thea


Thea


Thea


Nellie


En bild på Thea och Nellie som jag tog för 10 minuter sedan. Såklart har dom namnskyltar på lådan som faktiskt jag har gjort. XD Nu börjar Nellie blir rejält mörk igen i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0