Hittade det försvunna

Haha, ja rubriken låter mer dramatisk än vad det egentligen är, eller ja, det är ganska dramatiskt för mig då allt (som vanligt) försvunnit ifrån mobilen. Bilder, musik, sms, kontakter, anteckningar, spel och mycket mer. Imorse upptäckte jag dock, till min stora förvåning, att ungefär 90 % av det jag hade innan är samlat i en och samma mapp! :D Snacka om att jag blev glatt överraskad, så som tur är ser den här dagen ut att vara och bli bättre än igår XD

Idag var dessutom sista dagen i skolan för den här terminen! Känns både kul och tråkigt, kul därför att man slipper plugg, tidiga mornar och att all tid spenderas i, för eller åt skolan men tråkigt därför att man träffar klasskompisarna mer sällan. Jaja, det får vi råda bot och se till att träffas någon gång då och då under lovet.

Julafton och My Dog börjar dessutom närma sig, jag måste faktiskt erkänna att jag av någon anledning är nervös inför My Dog, tänk om vi, eller snarare jag, gör bort oss totalt :O Haha, nä jag får tänka positivt, Nellie kan (oftast) och jag måste lite på henne mer, hon vet vad hon ska göra, hon kan det här.
Fotograf: Johanna Hulling
Bild: Johanna Hulling

Kommentarer
Postat av: c a r r o & s a n n a

sv: hihi, jaop hon är gó :D



najs bild ;)

2010-12-21 @ 18:30:02
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: haha ja den ponnyn är riktigt cool faktistk (:

hennes namn stämmer verkligen. Cool Candy :)

2010-12-23 @ 11:26:52
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0