Jaha, otur igen

Nu när väl datorn, internet och alla andra övriga tekniska apparater här hemma fungerar så ska självklart mobilen krångla. Helt plötsligt kan jag inte under några omständigheter komma åt mina kontakter, alla mina anteckningar är borta, den har konstant ingen täckning och som pricken över i:et går den inte längre att ladda. Jag har använt precis samma laddare varje gång jag laddar detta försök till en mobiltelefon och helt plötsligt får den för sig att jag har fel batteri i. Jag tror att jag blir galen, dessutom säger dom vi lämnade in mobilen till att det kan ta upp emot 4 veckor att reparera den! 4 veckor!!! Haha, det kanske bara är jag som börjar bli lite väl irriterad och otålig nu efter att alla tekniska apparater ska sluta fungera precis som om dom stått på kö efter varandra. Efter det här tycker jag faktiskt att det det får räcka.

(Jag blir lika trött på tekniska apparater som Thea och Nellie är i soffan) :P

Kommentarer
Postat av: Liza och Sofia

Aww vilken söt bild :)



sv: haha så typiskt, vilken otur du har :P Jaja men förr eller senare kommer hon nog kontakta dig haha men bättre sent än aldrig :D

2010-12-11 @ 23:45:53
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0