Skoltrött

Jag är så galet skoltrött just nu, trodde faktiskt att jag aldrig någonsin skulle kunna bli så här okoncentrerad och omotiverad vad det gäller skolan. Jag har ingen som helst ork eller lust till att göra allt vad skola innebär, aldrig får man vara riktigt ledig, först jobba hela dagen i skolan och när man väl slutar för dagen är den egentliga skillnaden bara var arbetsplatsen är placerad. Det är bara att åka hem, äta och sen på´t igen. Ni anar inte hur välbehövligt ett lov är just nu, ska bli så himla skönt att få samla lite krafter för återigen är det ju bara på´t igen när vårterminen börjar. 

Jag och Sara med Kimya (länkad som Aymik´s Aussies) har i alla fall bestämt att vi ska hyra en inomhuslokal för att fräsha upp båda våra egna och hundarnas "samarbete", man blir så lat nu på vintern då det är så få tävlingar och träningstillfällen, och jag ska faktiskt för en gångs skulle klaga på snön då den inte direkt underlättar en agilityträning. Jag känner mig dessutom lite osäker på Nellie då hon fortfarande är relativt ung och kanske inte har, allt vi tränat upp, kvar efter långa uppehåll. Men innan My Dog måste vi alla fall komma iväg och fräsha upp det vi tränat på.

Nu måste jag återgå till mitt skrivande på annat håll, nämligen till en skriving/ett arbete som ska lämnas in innan skolavslutningen. Dessutom måste jag även öva mer inför matteprovet på måndag, fattar i princip ingenting av Matematik C, känns redan som att jag gett upp men jag måste försöka.

Kommentarer
Postat av: carro

har du egen häst? :)

2010-12-20 @ 17:18:56
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag känner precis likadant med skolarbetet! Vill bara skita i allt o gå i ide xD

2010-12-20 @ 18:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0