Orust med tjejerna i klassen

Som ni kanske märkt har jag varit lite okontaktbar de senaste dagarna eftersom att jag spenderat dagarna på Orust, närmare bestämt i Bjönni, med fem av tjejerna i klassen. Jag har haft det så otroligt roligt med både turridning, kajakåkning, solning, lite tvångsbadning (haha) och en massa sena kvällar med prat och skratt.

I tisdags åkte vi buss till Orust och med tanke på att det faktiskt var Västtrafik vi åkte med så gick det förvånandsvärt smidigt och enkelt. Efter vi kommit fram, packat upp och ätit lite åkte vi till en turridning för att rida Nordsvensk Brukshäst och Norsk Fjording. 4 Nordsvenskar och 2 fjordingar fanns på plats och jag fick rida en jättefin Nordsvensk som hette Lukas med man ner till mulen och bogen, dessutom fick jag rida i westernsadel vilket jag älskar :D

Hästen jag red, Lukas


Lukas igen, fast påklädd


Klaras häst, Fridolf, liten ryttare till stor häst


Alla hästarna och ryttarna samtidigt, Ceasar, Fridolf, Totte, Lukas, Emil och Darma. 

Resten av dagarna fylldes bara med spel, prat, skratt och sena kvällar. Det har varit toppen dagar, älskar er tjejer (Lovisa, Julia, Klara, Elina och Therese) <3 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

åhh de va underbart saknar de redan måste göras om!! fina bilder:D älskar er pusss<3

2010-07-25 @ 15:25:10
Postat av: Julia

Fantastiska dagar, älskar er <33

2010-07-25 @ 18:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0