Red Tabasco och fotade Thea och Nellie

Igår kom Therese i min klass hit och vi fotade Thea och Nellie lite då dom hoppade. Det är faktsikt ganska kul att ta bilder då dom hoppar eftersom ingen bild blir den andra lik. Therese är dessutom duktig på att ta kort så vi fick riktigt fina bilder på dom. Foto: Therese Andersson

Vad gör man inte för lite godis?


Samspelta för en gångs skull XD


Haha, Nellies hoppteknik är av udda slag


Thea är riktigt duktig, bara hon vill


Thea väntar på mig och godiset, haha om det ändå vore så bra. XD Thea väntar bara på godiset


Det går undan


Nellu XD


Nellie


Den här bilden blev riktigt häftig på Nellie


Thea

Efter det åkte vi till min nya eventuella medryttarhäst, Tabasco. Therese tog med sig kameran och vi fick några fina bilder där också.
Jag och Tabasco











Kommentarer
Postat av: annkin

Vad lustigt, min ev häst heter ju oxå Tabasco...han var jättefin den du rider här också.:)

2010-08-06 @ 16:41:26
Postat av: Jeanette Andersson

Nämen gud vad lustigt. Det är kanske meningen att jag ska rida en Tabasco då XD

2010-08-06 @ 19:47:14
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0