10 saker ni förmodligen inte visste om mig...

*En utav mina värsta fiender är Västtrafik :P Felix Tomatketchup är ett bättre bussbolag!

*Jag kan inte göra våfflor och pannkakor, det blir bara pannkaka av det

*Jag älskar att gå långpromenader med hundarna samtidigt som jag lyssnar på musik

*Mitt motto är nog att "Rätt ska vara Rätt" Jag hatar verkligen när människor ljuger eller fuskar

*Jag sminkar mig i princip aldrig men tycker däremot att nageldesign är väldigt roligt

*Det är tack vare Thea och Nellie som jag är där jag är och den jag är idag. Dom gjorde i princip ingenting mer än att vara vid min sida, bara det var bra mycket mer än vad andra, som kunde göra något, gjorde. Dom gjorde nästan ingenting men ansträngde sig mest av alla och lyckades bäst... 

*Jag skulle gärna vilja skriva en bok någon gång men jag vet varken när eller om vad 

*Jag är nog den enda som verkligen ogillar Facebook, jag har aldrig förstått poängen med det och inte heller upplägget, jag hittar aldrig till det jag vill

*Jag tycker korsord är väldigt roligt och  löser gärna ett då det finns tid över, vilket dock är sällan

*Gällande skolklasser har jag kommit ifrån ett helvete till ett himmelrike
 


Kommentarer
Postat av: Mye

Hejsan. Det var faktiskt inte till fel person du skickade kommentaren ^^ det är nämligen jag också som har myesfoto :D jopp, dom gick att öppna:)

2010-11-21 @ 19:51:43
URL: http://myen.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha jag tror alla vet att din värsta fiende är västtrafik vi detta laget! xD och att rätt ska vara rätt är nog alla i ditt himmelrike till klass på det klara med! =D

pannkakor som är så gott!? det hade jag ingen aning om att du inte gillade!

korsord? älskar korsord på sommaren! vi får lösa några någon gång haha. =D

2010-11-22 @ 16:19:45
Postat av: Sigrid

allt bra idag?

2010-11-22 @ 16:41:30
URL: http://sigridlinnea.webblogg.se/
Postat av: Marre

tack för din snälla kommentar! Visst är det roligt att leva med en "flock"!

2010-11-23 @ 20:25:41
URL: http://marrenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0