Troligen totalt ointressant egentligen

Ikväll ska jag till ridskolan och rida och förhoppningsvis får jag min favoritponny Atlas, jag bara älskar den hästen, helt j*vla underbar är han <3 Vi ska hoppa dessutom och förra gången gick ju som bekant inte särskilt bra, men får jag rida Atlas spelar det absolut ingen roll vad vi gör, hur det går eller hur det kommer att sluta, så länge det tar så lång tid som möjligt innan det slutar XD

Jag knäppte nyss ett par kort här hemma för att inlägget inte ska se så tråkigt ut och för att alla bilder inte ska vara lika gamla som från 1800-talet, lite nytt är ju alltid roligt! ;)

Thea ligger i hundarnas hemmagjorda hundkorg (eller nja, skolgjorda skulle man väll kunna säga, "hundlådan" gjorde jag i träslöjden någon gång i grundskolan i alla fall) Hon tyckte nog inte att jag var lite fräck när jag tog kort utan att fråga när hon dessutom låg och sov.


Jag bara måste få visa upp vad mina små vovvar åstadkommit, vad skulle jag göra utan er Thea & Nellie <3 Att vinna är verkligen inte allt, särskilt inte när man redan vunnit, jag har ju "vunnit" världens bästa vovvar ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken härlig prissamling. =)

2010-11-15 @ 22:56:43
URL: http://smahundtassar.blogg.se/
Postat av: jenny

Oj vilken samling ;) Supersöta hundar! :D

2010-11-19 @ 19:18:46
URL: http://pennysplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0