Hemma igen...

Nu är jag hemma igen efter att följt med min medryttarhäst Tabasco och hans ägare på dressyrtävling. Det gick, om ni frågar mig, alldeles strålande. Tabasco som annars brukar vara otroligt tittig skötte sig exemplariskt idag, visst blev han rädd för en annan häst (det har han ju inte sett förrut XD) men annars gick han förbi både domarbord och konstiga skyltar utan problem. Jag är lite osäker på vad procenten blev, jag är bara så glad för ägarens skull och för att Tabasco hållt sig i skinnet under hela dagen trots att det var deras första tävling tillsammans. Han tyckte det var lite obehagligt imorse när han skulle lastas men det gick ju till slut. Här är lite bilder ifrån dagen, fotade av mig, och ha överseende med det, jag är inte direkt fotograf XD Varning för extremt många bilder! :P










































Andra hästar vid tävlingsplatsen







Kommentarer
Postat av: Mikaela

Oj, vad många bilder, hur orkar du ladda upp så många på en gång? xD Haha, men fina var dem! :)

2010-10-14 @ 19:37:45
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0