Skönt med lov!

Gud, vad skönt det är med höstlov nu! Det kom riktigt lägligt och jag tycker att jag är väldigt välförtjänt av det :P Det blir dessutom en massa hästar och ridning hela veckan då jag har ett antal ridpass och dagar att ta igen, både på ridskolan och med medryttarhästen. Det blir troligen ridning från måndag till fredag, och ingen skola, roligt att man dessutom kan rida mitt på dagen då det är ljust nu när ingen skola hindrar en från det, och du får man verkligen se till att passa på. Ska försöka släpa med pappa någon dag igen till stallet så att han förhopnningsvis kan ta lite kort nu när man väl åker upp och det är någorlunda ljust ute. 

Imorgon är det dessutom sista agilityträningen för terminen vilket både känns tråkigt och skönt. Tråkigt eftersom att ni förhoppningsvis förstår att jag tycker det är kul att träna hund, men ändå ganska skönt då det ändå blir så mörkt och kallt ute vid denna årstid.

Har dessutom precis upptäckt att även Klass 2 hundar får vara med på MyDog-mässan i Januari så jag slog till och anmälde till och med Thea, hur ska detta gå? :P

(Foto: Therese Andersson)

Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

sv: härligt, ååh söt bild :Dhihi , min har varit helt okej :P

2010-10-30 @ 23:32:44
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0