Funderingar

För att för en gångs skulle försöka knåpa ihop ett kort inlägg tänkte jag dela med mig av de mest obetydelsefulla och ologiska tankar som någonsin slagit mig. För det första, varför har man en så varm nivå på brödrostar som gör att bröden blir så brända att dom inte går att äta och som gör att dom ser ut som svarta kolbitar, redo att slängas i grillen och elda med? Och för det andra, hur kan exempelvis koppel och hörlurssladdar bli så kolossalt ihoptrasslade av att bara ligga på en byrå eller i fickan? Ska man knyta fast en båt så kan jag ge mig den på att repet snurrar upp sig och båten glider iväg trots att man gjort de mest komplicerade knopar för att förhindra detta. Men sladdar och koppel kan tydligen knyta ihop sig själva av att bara ligga på ett bord. Kanske är det koppel och sladdar som båten borde knytas fast med, du behöver ju inte göra så mycket mer än att lägga dom på bryggan och sen trasslar dom in sig själva och förhoppningsvis båten också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0