Jag kokar av ilska just nu

Våran dator är paj, eller snarare internet, så jag kan inte göra några läxor alls på datorn, vilket jag egentligen har ett väldigt stort behov utav. Nu undrar ni säkert hur jag kan sitta och skriva detta inlägg om jag inte har något internet, men har otroligt snälla grannar som låtit mig låna deras dator hemma hos dom, pinsamt värre. Jag ska hålla mig kort eftersom att jag egentligen ska göra läxor här och nu men eftersom antalet bloggbesökarna stigit radikalt den senaste tiden ville jag bara säga att jag de närmaste dagarna eller kanske till och med veckorna är i princip helt borta ifrån bloggen. Jag hoppas att ni har tålamod med detta och jag ska försöka uppdatera er ändå så att ni förhoppningsvis inte glömmer bort min lilla blogg. Ska dock lägga in ett par inlägg jag skrev för ett tag sedan men som jag sparat för sådana här tillfällen eftersom det varken är första eller sista gången familjens dator inte samarbetar med oss. Hoppas att ni vill läsa dom inläggen så länge tills jag är tillbaka som vanligt, vilket jag inte hoppas kommer att dröja alltför länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0