Anna & Nougat

Anna känner ni säkert redan till, en kompis till mig som ridit i samma ridgrupp men som nu går i en ridgrupp med inriktning hoppning istället. Dessutom är hon (om jag förstått det hela rätt XD) halv halvfodervärd på en jättefin unghäst som heter Nougat. Idag var jag med henne till stallet och tog en massa kort, både på henne och Nougat men även lite andra hästar och föl i närliggande hagar ;) Är man häst kommer man inte undan när jag ska fota :P

Anna och Nougat
  








































Kommentarer
Postat av: Lina

Jaa riktigt roligt! Tack så mycket, haha :D

2011-08-28 @ 21:12:10
URL: http://linaalleborg.blogg.se/
Postat av: Lina

Jaa, det var han! :) Men hade honom inte så länge för han höll inte riktigt för det jag ville, och trivdes inte så bra på prk! Har haft en till också, ivar hette han. Också ett varmblod! :) Fin häst på bilderna! :D

2011-09-02 @ 09:16:36
URL: http://linaalleborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0