Duktig hund

Idag var andra tävlingsdagen och det gick lika bra idag som igår, åtminstone vad det gäller att göra matte stolt :P Inga superplaceringar direkt men är jättestolt över mig själv och Nellie som ändå lyckades genomföra 4 olika banor helt felfritt ;) Igår var dock banorna mycket svårare än idag dom så det var roligt att avsluta helgen med lite enklare banor och med mer fart i XD

Jag och Nellie fick tre 11:e placeringar och en 20:e placering, som sagt inte strålande men är ädå nöjd över våran insats ;) Dessvärre delades det ut 10 SM-pinnar i två utav de klasserna som vi kom på en 11:e placering i :/ Det var riktigt surt faktiskt, men eftersom vi var såpass nära så tror jag att det ska få bli vårat nästa mål, att helt enkelt ta en SM-pinne ;)

Pappa filmade och mamma fotade idag igen så jag bjuder på lite bilder ifrån idag och hoppas att ni ska kunna hitta mig och Nellie någonstans i vimlet på bilderna XD

Och tack Klara för att du sa till att skolan börjar en dag senare, man vill ju absolut inte gå dit tidigare än vad man behöver :P







 

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Tack ska du ha :)

2011-08-22 @ 13:33:01
URL: http://juliahonkavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0