Har varit bortrest

Jag ber om ursäkt för att det den senaste veckan inte uppdaterats någonting på bloggen, anledningen är att jag och min familj varit på semster i Grekland ;) Vi kom hem vid 03:00 inatt och vi har precis hämtat Thea och Nellie hos våra grannar som passat dom under veckan. Det känns konstigt att tänka att man för 12 timmar fortfarande var i stekheta Grekland, men jag lovar att berätta mer om det senare :D Vi ska dessutom snart iväg igen då Thea ska på återbesök hos veterinären för att se att hennes inflammation i benet och hennes sår läkt som det ska, så förhoppningsvis kan jag skriva mitt efterlängtade inlägg om att "Thea är friskförklarad" i eftermiddag. Ni kan också räkna med en jädra massa bilder ifrån resan de närmsta dagarna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0