Kanondag

Det här har varit en sådan där kanontoppendag XD Åkte buss till brukshundklubben tidigare idag och tränade agility och lydnad med Thea och Nellie och de var jätteduktiga ;) Bestämde mig sedan för att gå hem, istället för att ta bussen igen, vilket ledde till en 1-timmes skogspromenad med det sista av sommarsolen i nacken XD Jag hade med mig systemkameran också så jag väntar just nu bara på att datorn ska ladda över korten :P För jag antar att ni vill se lite bilder på hundarna och lite annat smått och gott ifrån skogpromenaden? :D Kan förretsen lägga in ett smakprov för att läska er lite, eller något sådant :P

Väl hemma nu i alla fall ser jag att min blogg är väldigt nära besökarrekord vilket glädjer mig något otroligt ;) Det ger mig lite mer engagemeng för att blogga oftare också ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0