Thea är friskförklarad (i princip)

Thea är i princip friskförklarad, hennes inflammation är borta men hon ska äta tabletter i några dagar till för att vara på den säkra sidan så att inflammationen inte kommer tillbaka :/

Just nu sitter jag och laddar över alla de bilder vi tog i Grekland, eller rättare sagt på Kreta. Bilderna är 1784 stycken för att vara exakt, så ni förstår ju att det tar lång tid att ladda över dom samtidigt som jag säkerligen lyckats ta kort på varenda sten på ön XD Nu ska jag åka till Gismo så ni får hålla utkik på bloggen ikväll och imorgon om ni är sugna på att se (om jag får säga det själv) väldigt vackra bilder ;) Men då vill jag allt se kommentarer också :P 

Kan bjuda er på ett par bilder som bara är några minuter gamla :P Vi packar just nu upp alla resväskor och helt plötsligt sitter det en fladdermus i hallen, vi vet inte om han på något sätt lyckats följa med ifrån Kreta då det var ganska många fladdermöss där eller om han helt enkelt lyckats komma in i vårt hus ändå :S Aja, nu är han utsläppt i alla fall, men det måste vara en unge eftersom att han är väldigt liten och knappt kan flyga. Jag får lite dåligt samvete om han lyckats komma med ifrån Grekland, stackaren, han behöver nog sin mamma och pappa, vi får hoppas att han har sina släktingar i Sverige och bara kommit lite fel när han landade i vår hall. Men visst är han söt, har själv alltid trott att fladdermöss ska vara fula och lite läskiga men han är jättesöt, eller jag han och han, av någon anledning blir alla djur för mig som man inte vet könet på en han :S Någon mer som gör det? XD



 



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahaha aw va gullig! Jag som trodde fladdermöss var fula..

2011-08-05 @ 17:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0