Lite besviken och förvånad

Känner mig ganska förvånad och frustrerad just nu, tyvärr. Igår missade hon det största hindret på hela banan och tror ni inte att hon gör samma sak idag igen :( Jag förstår ingenting, hon springer bara rätt förbi A-hindret, det hinder som hon vanligtvis gillar och som hon aldrig haft några som helst problem med förrut. Idag fick vi i all fall inte några diskade lopp men de var heller inte felfria, vilket jag hoppats på.

Imorgon är det sista gången vi ska in till My Dog-mässan och då är det enbart agilityuppvisning, ska bli skönt att åtminstone och förhoppningsvis få avsluta den banan felfritt.

Och som sagt, bilder och eventuellt bilder kommer så fort jag fått tag i några ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Tråkigt :/ Vad är det för skillnad..?

2011-01-08 @ 22:48:59
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Cicci

Sv: Tack :)

2011-01-08 @ 23:30:09
URL: http://ciixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0