Bästa nyheten

Har precis fått reda på att jag får ett intyg för att ta körkort trots allt! Jag skulle först inte fått ta körkort men nu har jag fått intyg och tillstånd så nu gäller det för er att hålla er inomhus XD Haha, nej då :P Jag tycker verkligen det är jättekul att köra bil, jag och mina föräldrar var nyss på Tjörn för att hämta en gammal vedspis mamma var tvungen att ha ;) Ja ni vet ju vad jag sagt tidigare, hon hittar alltid de mest otroliga sakerna för de mest otroliga priserna, en riktigt sakletare är vad hon är XD Toppen om man som jag dessutom verkligen ogillar (för att inte säga hatar) att gå i affärer :D Men i alla fall, till Tjörn körde jag och tillbaka ;) Hoppas att jag kan få körkort snart så att jag kan åka på tävlingar m.m. utan att behöva dra upp mamma eller pappa kl 06:00 vissa helger :/ Nu är i alla fall vägen öppen, bara att ta sig till slutdestinationen också ;)

Kommentarer
Postat av: Anna Larsson

Grattis Jeanette. Gud vad skönt och roligt:)

2011-07-09 @ 21:19:46
Postat av: Klara

Stort grattis igen!! :D

2011-07-11 @ 22:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0