Dagens favoriter

När jag kom tillbaka med Gismo till stallet och skulle släppa ut honom i hagen så tog jag med mig kameran eftersom att det nästan alltid brukar bli stök och stoj så fort en häst tas ifrån flocken eller kommer in i flocken igen. Men just idag var alla hästarna hur lugna som helst så jag passade på att ta lite bilder i alla fall. Jag kunde dock inte bestämma mig för om jag skulle ta med blixt eller inte, med blixt blev allting väldigt ljust och utan blixt blev slutartiden så lång att många bilder blev suddiga. Men nu när jag kommit hem och lagt över alla bilder på datorn har jag ändå lyckats få fram mina favoritbilder som jag tänkte ladda upp. Och eftersom att jag inte förstår mig på bildredigeringsprogram kommer dessa bilder, precis som alla andra, att laddas upp totalt oredigerade ;)









Kommentarer
Postat av: Emma

gosh så snygga hästar

2011-07-21 @ 23:37:36
URL: http://armonios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0