Dålig uppdatering

Är ledsen över den usla uppdateringen ifrån min sida men har haft så himla mycket att göra de senaste dagarna samtidigt som det inte har hänt så mycket nytt man kan skriva om. Rid ut med Gismo i måndags och mötte en tjej på en jättevacker fälttävlanshäst. Hennes häst skulle galoppmotioneras inför en kommande tävling så jag hängde på lite snyggt bakom, Gismo fick allt ta i ordentligt för att försöka hänga med :P Väl tillbaka i stallet borstade jag honom jättelänge, det tyckte han om, men han tyckte tydligen inte om resultatet. Det första han gjorde när jag släppte ut honom i hagen igen var att gå till den omtyckta jorddelen/lerpölen och rulla sig en stund. Filmade det med mobilen men hittar inget bra program för hur man enkelt laddar upp filmer i bloggen, någon som har några bra tips? Bjuder på lite bilder ifrån i måndags istället ;)

Gismo och Sammy stod och kliade på varandra i hagen
  



Gismo när jag borstade honom (Visst njöt han, men det var kanske inte hans vackraste ögonblick XD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0