Gissa "coolingen"?

Tror att jag ska börja med en ny spalt här i bloggen, vad sägs om "Gissa coolingen"? XD Denna person var med mig stallet idag för att ta kort när jag och Gismo skulle galoppera på travbanan. Helt ologiskt egentligen, travbanan galloperar man på och galoppbanan travar man på XD Men i alla fall, "insekten" på Gismo´s rygg skulle göra en inbakad fläta i hans man men eftersom att vi inte hittade någon pall att stå på fick "myran" hoppa upp på Gismo och göra den därifrån istället. Och visst ska man ha hjälm när man rider/sitter på en häst men närmsta skydd för huvudet var inte en ridhjälm utan en mopedhjälm XD Så vad tycker ni? Och vet ni vem det är? :P



Tyvärr blev det inget av att ta kort på galoppbanan, vi hoppas på det imorgon istället. Det hade blivit ett missförstånd angående tid för hämtning så personen som följde med mig fick åka hem tidigare än vad som var tänkt ifrån början. Jaja, så blir det ibland, allt blir inte alltid som man tänkt sig XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0