Hemma igen

Nu är både jag och Thea hemma igen :P Jag har varit på Liseberg hela dagen med Anna, jätteroligt ;) Men innan vi åkte dit imorse följde jag med pappa med Thea till veterinären. Igen, suck! Veterinären tyckte också att hon var öm och svullen och gav oss ett nytt recept på något som skulle motverka inflammation och som hon då trodde var orsaken. Thea har ju blivit av med tratten nu men istället har hon fått ett bandage kring benet eftersom att hon inte ska slicka på såret. Vi ska på återbesök på måndag och då hoppas jag innerligt att det var sista gången vi åkte dit på länge. Jag kan inte riktigt slappna av när jag vet att Thea och Nellie inte mår bra, jag orkar inte oroa mig mer nu. Nu måste även Thea bli frisk igen :/ <3

"High Five" säger Thea på det utlåtandet ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0