Hundarna mår inte bra

Nellie mår fortfarande inte bra, vi ska till veterinären med henne imorgon igen och jag både hoppas och inte hoppas att de hittar något fel. Jag hoppas att de hittar något fel eftersom att det är så mycket enklare att behandla då samtidigt som jag såklart inte vill att det ska vara något fel på lilla Nellie. Börjar faktiskt bli riktigt orolig nu då hon opererades för nästan 3 veckor sedan och fortfarande inte mår bra :(

Thea ska ju in till veterinären på torsdag som ni kanske vet, hoppas att knölen på hennes framben inte är något farligt :O Usch, den här veckan vill jag på ett sätt bara att den ska ta slut, för då har vi alla fall fått svar, sen gäller det bara att det är positiva svar dessutom :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0