Nya ridbilder

Pappa har nyligen visat mig en funktion på systemkamaren som gör att bilder med mycket rörelse i inte blir så suddiga, "god bless" den funktionen XD Lovisa var med mig till stallet igår och tog kort, tack ;) Så nu bjuder jag på lite ridbilder som jag själv tycker faktiskt har ganska bra kvalité ;) Det kan ju i och för sig inte bli mycket annat med en kamera som kan ta kort och en fotograf som också kan ta fina kort :P Eller ja, kan var väll kanske att ljuga lite, tar ska det vara ;)

Jag älskar den första bilden, en utav de få bilder på mig som jag faktiskt gillar, och allt är Lovisa´s förstjänst, tusen tack igen ;)






























Tröttnar ni på alla ridbilder kanske? XD

Kommentarer
Postat av: lovisa

åhh va ni är fina! mina favoritmodeller! hahaha tur att din pappa hitta inställningen!

2011-07-24 @ 01:36:21
Postat av: annkin

Väldigt vad fin han har blivit lille gismo...en hel del dressyr arbete ser jag att ni gjort:) grattis!

2011-07-26 @ 23:55:01
URL: http://annkin70.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0