Sådär ja... ;)

Mitt senaste inlägg igår lyckades locka fram två kommentarer till och eftersom att jag är så kass på matte kan vi säga att vi är uppe i 21 kommentarer om en ny kommentar tillkommer XD För 2+1 är väll 21 :P Haha, eller? XD

Vi ska snart åka med Nellie till veterinären igen så jag hinner inte riktigt skriva så mycket mer men jag hoppas att jag hinner bjuda er på lite bilder ifrån "Pay & Jump"-tävlingen ifrån förra veckan ikväll ;) Det är bilder på både Anna och Krypton och alla de andra ekipagen som deltog, jag fick allt en hel del fina och roliga bilder :D Här är ett smakprov så länge, på Anna och Krypton ;)


Kommentarer
Postat av: Klara

Roligt att du upptaterat så ofta :D har varit borta i några dagar o nu var det massa nytt o läsa! :D Uppdatera sen hur det gick med Nellie!! :O

2011-07-06 @ 22:06:54
Postat av: Sara

Hur går det med Nellie?? Håller tummarna!

2011-07-06 @ 22:59:15
URL: http://aymiks.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0