Agilitytävling och fler bilder

Idag tävlade jag och Nellie i agility för andra gången detta året och det gick väll inte jättebra men inte katastrofalt heller. Första loppet fick vi 5 fel efter att Nellie bara tvungen att springa fram och lukta på en utav nummerskyltarna på banan :P Nästa lopp gick mycket bättre trots att Nellie inte var lika taggad som hon brukar, kanske beror det på att vi inte har tränat på länge. Banan var faktiskt väldigt rolig men lite knepig, och det var faktiskt många felfria trots allt. Jag har inga bilder ifrån dagens tävling eftersom att jag och Nellie själva var där, istället bjuder jag på de bilder jag lovat att lägga ut på Thea när hon försöker få tag leksaken jag hängde upp i trädet för någon vecka sedan :D Jag tror nog att ni ser att Thea inte alls är lika "smidig" som Nellie om ni jämför med tidigare inlägg, men bilderna blev ganska roliga ändå XD








Kommentarer
Postat av: Sara

Attans.. ja, det är verkligen typiskt, vilka poäng ni hade fått! :D

Men det var inte illa i alla fall. Duktiga ni!!

2011-05-01 @ 22:41:09
URL: http://aymiks.com
Postat av: C a r r o

hur många fel fick ni andra omgången? :D

2011-05-02 @ 17:05:16
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0