Funderar

Jag funderar på att ta en bloggpaus igen, jag känner som vanligt att jag inte har motivation, energi och ork till att göra det som jag skulle vilja göra och till det jag behöver göra :/Men tills jag bestämt mig ska jag försöka hålla bloggen någorlunda levande.

Eftersom att jag och min klass går tredje och sista året på gymnasiet så är det ju obligatoriskt att genomföra ett projektarbete. Så jag och tre andra tjejer i min klass har gått ihop för att genomföra vårt arbete i grupp, jag är dock osäker på om jag ska avslöja vad det är för projektarbete, så tills vidare hålls det hemligt :P Idag var vi i alla fall iväg i ett stall för att jobba vidare med vårat projekt så jag tänkte bjuda på lite bilder därifrån ;)

Kommentarer
Postat av: Klara

NOOOO synd att du känner att du vill ta en bloggpaus, men det är ju ditt eget val =( Jag kommer troget gå in på bloggen varje dag i vilket fall o hoppas på en uppdatering :D KATTEN MIN ÄLSKLING JAG SAKNAR DIG REDAN<3333

2011-10-08 @ 20:06:19
Postat av: Klara

Just de, kollade du med Lena om det va okej att du la ut bilderna på bloggen? ;)

2011-10-08 @ 20:06:56
Postat av: lina

Tackar!

Ja det är ganska mysigt att rida i mörket faktiskt! :D Men du kände inget konstigt eller så med honom eller? För han är nämligen halt på vänster fram igen... :/ Ska nog åka till åby med honom i veckan om vi får tid!

2011-10-09 @ 11:13:01
URL: http://linaochgismo.blogg.se/
Postat av: lina

Nej men det är jättesvårt att känna! Och det kändes bara i traven litegrann så det behöver du inte tänka på. Vet inte vad det kan vara :(

Tack så mycket! <3

2011-10-09 @ 13:27:07
URL: http://linaochgismo.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tycker de va en dålig fundering! Inte sluta haha<3

2011-10-09 @ 14:35:47
Postat av: Lina

Haha, jaa många som påpekar det när man säger vad man heter! Haha, inte lätt att komma ihåg vem som var vem då ;)

Nej, det får vi verkligen inte hoppas. Och hoppas att jag får en tid snart!

2011-10-09 @ 21:12:27
URL: http://linaalleborg.blogg.se/
Postat av: Julia

Neeej du får inte sluta blogga!! haha dålig fundering!

hur ska vi då kunna se alla snygga bilder du tar?? <3

2011-10-09 @ 21:35:22
Postat av: Anna Larsson

Nej, jag ska inte ha Odin, ska byta häst.

DU FÅR INTE SLUTA BLOGGA. DÅ HAR JAG SVÅRT ATT UNDERHÅLLA MIG SJÄLV.

2011-10-09 @ 22:21:31
URL: http://aaannalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0