Gamla bilder

Jag vet inte riktigt vad som hände förrut men av någon anledning fick jag för mig att jag skulle kolla igenom gamla bilder, så nu efter ca 2,5 timmar har jag kollat igenom x antal bilder som är allt mellan 10 och 30 år gamla. Jag har hittat en massa spännande foton, så jag har scannat in de som jag tänkte lägga ut här på bloggen, bland annat har jag hittat bilder på mina föräldrars gamla hund, när mamma rider och massvis med ridbilder ifrån när jag var liten. Jag skall bara "få tillstånd" ifrån min mamma att lägga ut bilderna på när hon red en häst som jag tror hette "Gaspy" :/ Aja, så länge lägger jag ut de bilder som jag vet är okej att lägga ut eftersom att de är på mig själv XD Så här kommer en mer eller mindre drös med ridbilder ifrån när jag var liten/mindre ;)

Jag och Lill-Klas/Hugo (kan inte se skillnad på dom) på Nääs Ryttarförening

 
Jag och (?) på Näss Ryttarförening 




Ponnyridning







Besök på Råda Ridklubb (Innan jag började rida där)
Flanagan/Trilla/Nannini, Melker och Hero?


Flanagan/Trilla?, Conrad och Melker/Hero?


Melker?



Flanagan/Trilla/, ?, Emily, Diadem och Salea? 


Trilla/Flanagan, Salea/Melker, Melker/Salea och ?




Kommentarer
Postat av: Klara

OMG VA SÖT DU VA NÄR DU VA LITEN!!!<3

2011-10-04 @ 22:29:05
Postat av: Anna Larsson

Så himla sött :)

2011-10-04 @ 23:26:57
URL: http://aaannalarsson.blogg.se/
Postat av: Anna Larsson

Haha Jeanette, de roliga me dbild 2 är att på tavlan står det en sak, läraren säger en anna sak än vad som står på tavlan, och de som sitter och lyssnar tänker på en tredje sak, det har med dålig kommunication att göra. Förstår du nu?

2011-10-04 @ 23:35:33
URL: http://aaannalarsson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hur sött????:O sista bilden awwww

2011-10-05 @ 07:34:21
Postat av: lina

Åååh, Emily red jag massor när jag var liten! Gud vad roligt att se :D

2011-10-05 @ 19:47:37
URL: http://linaochgismo.blogg.se/
Postat av: Julia

Awwwww så sjukt söt du är!! <3 håller med lovisa sista bilden aaw..! =D

2011-10-06 @ 18:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0