Wanted: Person med redigeringskunskaper!

Haha, ja det är helt enkelt vad jag söker :D Jag skulle nämligen vilja förnya utseendet på bloggen och skulle därmed vilja ha en ny header och bakgrund ;) Eftersom att bloggen även handlar mer och mer om hästar och ridning skulle det sitta fint med någon/några hästbilder i headern också ;) Jag kan erbjuda en länkning till den som kanske har blogg, dock är ju min blogg ganska liten men jag skulle bli jätteglad om någon hade tid/lust/möjlighet/ork för att hjälpa mig då jag själv inte har något bildredigeringsprogram och inte heller kan jag något om det :P 

Så för dig som känner sig efterlyst är det bara att höra av dig!
:D

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag hjälper gärna till! =) det är bara att hojta till så fixar jag ett regigeringsprogram =D

2011-10-03 @ 17:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0