Barbackatur på Gismo

Igår red jag Gismo och jag skyndade mig till stallet så snabbt att jag knappt visste var klockan var :P Jag slutade skolan 16:30, har en 45 minuters resväg hem, en hovslagartid vid 19:00 och planerade dessutom att rida innan hovslagaren kom, och kan ni tänka mig att jag hann XD Jag red ut med Amanda och hennes häst Sammy, och hon hennes syster hjälpte mig att ta in Gismo och snabbt borsta av honom och sätta på honom benskydd och boots, tusen tack för det! ;) Annars hade jag aldrig hunnit :P Så när jag väl kom till stallet var det bara att tränsa och rida iväg. En jättemysig skogstur blev det och solen var nästan på väg ner, lite tråkigt att man vet att det kommer bara att bli mörkare och mörkare för varje gång man kommen till stallet och då gäller det ju att passa på så länge det är ljust.

Gismo kändes precis som vanligt igen efter att han varit halt så det var en avslappande ridtur mitt i stressen ;) Här är några bilder som jag tog med mobilen för några dagar sedan, på gismo och ifrån ridturen ;)
Just det ja, jag och mina föräldrar var i Alingsås för några veckor sedan och jag hittade en jättehäftig målning och en sko till en jätte XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0