Ingen tid

Just nu är det mycket på gång åt alla möjliga håll och kanter så jag ville bara meddela att jag fortfarande lever ;) Jag kan säga att jag har tagit otroligt mycket kort de senaste veckorna så jag hoppas att jag ska kunna visa er dom här på bloggen så småningom då jag har mer tid och ork, eller ja, tid i alla fall. Dessutom har jag fått en ny laptop av mina föräldrar som jag bara älskar, både utseendet och själva datorn så jag får väll försöka ta kort på den och visa den med :P Jag älskar den, tusen tack mamma och pappa :D

Men det bästa av allt, jag kommer inte ihåg om det var mamma eller pappa som hittade den men någon utav dom hittade en skiva vid våran stationära dator och när jag nu precis kollat vad som är på den fick jag en chock, en positiv chock ;) Det visar sig att det är en massa bilder som är ca 5 år gamla och som jag trodde var förälorade efter alla gånger vår dator krashat. Det är bilder på mig och min bror, Thea, familjens dåvarande marsvin, min släkt, resor och så otroligt mycket mer. Jag är så otroligt glad över att dessa bilder faktiskt fanns kvar, jag trodde de var förlorade men det var tur att jag hade fel :P Kolla på den här bilden som fanns på skivan, det är Thea när hon var liten, jag som trodde att alla bilder på när hon var liten var borta, ni anar inte lycklig och glad man kan bli över några bilder :D

Kommentarer
Postat av: Anna

nÄmen gud vad söt hon var (och är) :)

2011-09-13 @ 19:52:30
URL: http://aaannalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0