Nu ska ni minsann få se på uppdatering

Eller ja, det är i alla fall vad jag hoppas på och vad det känns som nu. Jag har så otroligt mycket bilder att visa er att jag inte ens vet var jag ska börja, jag har ju fortfarande bilder ifrån Grekland kvar att visa er :P Det glädjer mig något otroligt att ni dessutom är på mig med att uppdatera, det känns så kul att höra att det jobb man lägger ner uppskattas av andra ;) Nu sitter jag i soffan med min nya laptop i knäet och har därför "bara" de bilder som vi hittade på en cd-skiva att visa. Tänkte därför lägga upp lite bilder som jag till och med glömt bort eftersom att jag aldrig trodde att de skulle komma fram igen, här är i alla fall en rejäl bildbomb ifrån när Thea var valp, dvs bilder ifrån 2005 :D

3 månader gammal

4 månader gammal

5 månader gammal

6 månader gammal

7 månader gammal

8 månader gammal

9 månader gammal

10 månader gammal

11 månader gammal

1 år gammal

6 år och 6 månader gammal

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, hundvalpar är ju det sötaste som finns!

Jaa, jätteskönt att veta anledningen som förhoppningsvis stämmer! Och bara rolig läsning! ;) haha

2011-09-17 @ 13:01:49
URL: http://linaochgismo.blogg.se/
Postat av: Anna

Så söta bilder :) Kan inte bli bättre. Ser fram emot nästa uppdatering =)

2011-09-17 @ 21:49:56
URL: http://aaannalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0