Lovisa tycker Jeanette ska uppdatera oftare!

Hejhej, skriver man ens så på en blogg? okej jag tycker Jeanette har varit lite dålig på att uppdatera på den senaste tiden och det vet jag att ni också tycker, sååå nu är jag här till allas räddning haha!
För alla som inte känner Jeanette så bra tänkte jag bara berätta vilken underbar människa hon är, alltid glad och positiv. Får en alltid på bra humör, hon lyssnar alltid och har bra ideér, Jeanette är en utav de starkaste personer jag någonsinn träffat och jag beundrar henne för så mycket!
Jag hoppas och vet att vi aldrig kommer tappa kontakten fast vi nu inte kommer ses i princip varje dag, för en vän som dig håller man hårt i!
Jag älskar dig hjärtat ( fast du stjäl ketchup från burger king och fast du alltid blir brunare än mig haha) du är bäst <3

Kommentarer
Postat av: Klara

Aaaww vad gulligt! Jag håller med Lovisa på alla punkter, du är underbar vännen!<3 När får vi se ordentliga uppdateringar och den där nya headern du pratat om då? ;)

2012-08-12 @ 17:56:02
Postat av: Elina

HålleR med Lovisa fullt ut med;-) förstår inte varför du inte skrivit på länge jea!!:-O du har ju massa att skriva om som du gjort i sommar o så!!!:-) love u all u are awesome;-)<3<3

2012-08-13 @ 22:21:23
Postat av: E L I N F E L I C I A S

fin bild :)

2012-09-02 @ 21:27:57
URL: http://elinfelicias.blogg.se
Postat av: Sofie

Var med och tävla om fina smycken på min blogg! Det kommer inte bara att vara en vinnare utan flera stycken! Så chansen för dig att vinna ökar! :)

2012-09-04 @ 14:04:39
URL: http://sofiesvenssons.blogspot.se
Postat av: Norea

SV: Tack vad glad jag blir! :')

För övrigt det låter bra, börja blogga igen!!

2012-09-14 @ 18:44:24
URL: http://norean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0