Skriver av mig

Jag bara måste få skriva av mig lite, sitter med sista skolarbetet som ska in nu innan studenten och jag har just insett att jag inte längre kommer att få träffa de mest underbara människorna varje dag längre. Ni vet vilka ni är men det ni kanske inte vet är hur jävla glad jag är över att ha fått lära känna er. Jag har känt i tre år och det känns som att jag har känt er i hela mitt liv, ni har visat vad riktiga vänner innebär. Jag hade hoppats på att få träffa medelmåttiga människor som varken behövde hata eller älska en, det var ingen som förvarnade mig om att jag skulle få träffa de finaste människorna på jorden. Ni har bevisat att det finns människor som utan att förvänta sig något tillbaka, bara ger, ger och ger. Hur fasen tror ni att jag ska kunna överleva utan er nu då?
Så en sak ska ni ni veta, ni kommer inte att bli av mig så lätt! <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Aww va fint skrivet! nej jag förstår inte heller hur vi skall stå ut ni är verkligen de mest underbara personer jag någonsin träffat! vi får helt enkelt lova varandra att ses minst en gång i veckan eller så får alla söka till samma högskola... hahah jag älskar er puss <3

2012-05-30 @ 12:47:53
Postat av: Klara

Vad glad man blir av att läsa sånt här! Men du ska veta att du betyder minst lika mycket för oss och du blir inte av med oss så lätt heller!! Jag trodde aldrig att jag skulle få en så bra klass som den här, älskar er<3

2012-05-30 @ 20:51:41
Postat av: Julia

Du blir bannemig inte av med oss heller underbara människa!! Tycker vi kör på det och söker till samma högskola allihopa! =D

Ni är bäst, älska!<3

2012-05-31 @ 21:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0