Nellie 5 år

Idag fyller Nellie 5 år, kan inte riktigt förstå att vi redan haft den lilla långbenta damen i snart 5 år, tiden har gått så himla fort. Att hon dessutom fortfarande är ganska valpig utav sig gör ju inte direkt heller att hon känns som 5 år, men en hund som inte är sprallig, obetänksam och överlycklig skulle ju inte vara Nellie <3 Så grattis på födelsedagen älskade Nellutten! ;)
Imorgon ska jag och Anna (www.aaannalarsson.blogg.se) till Göteborg Horse Show, ska bli så himla roligt! ;) Jag frågade mamma om det även var några speciella saker som jag skulle kolla efter till hundarna och mamma svarade: En sådan där "Varning för skylt-hund". Förlåt mamma, men jag måste dela med mig av alla tokiga meningar du får till ;) För er som inte förstod vad hon menade så menade hon en sådan där skylt som det står "varning för hunden" på men det hade väll alla räknat ut redan? Jaså, inte? Det var väll solklart :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Grattis till lilla Nellie!<3

Hoppas du hittar nån fin rosett att lägga till i din samling nu då... hahah;)

2012-02-25 @ 16:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0