Rallylydnad med Thea

Här är filmen ifrån när jag och Thea tävlade Rallylydnad för första gången, på My Dog mässan den 8:e januari. Vi fick ett precis godkänt resultat på 70 poäng men jag har tyvärr inte protokollet framför mig nu så att jag i så fall kunde delat med mig av domarens poäng och kommentarer. Dock förlorade vi hela 20 poäng vid två moment av en anledning som jag tyvärr inte vet varför :/ Så om det är någon som är bra på Rallylydnad och som ser vad jag gör för fel vid andra momentet (första efter startskylten) så vore jag jättetacksam om någon ville dela med sig av det så att jag förhoppningsvis inte gör om samma misstag en gång till :( Det andra momentet som vi fick 10 avdragspoäng för var sista momentet men tyvärr är jag ju bakom stolpen i filmen då XD Skylt nummer 2 var i alla fall "Sitt framför, 1, 2, 3 steg bakåt" och det var vid dne skylten som jag inte vet vad vi gjorde för del :S (Är förresten så stolt över att jag lyckades "bädda in" videoklippet och lägga upp det direkt på bloggen istället för att behöva länka till adressen för videon varje gång ;) )

Kommentarer
Postat av: sara

Ingen aning. Men kolla denna filmen, hon fick full pott, allt är alltså felfritt.. kanske kan du se vad felet var? http://www.youtube.com/watch?v=ToC1QWwiD4k&feature=player_embedded

2012-02-03 @ 00:31:06
URL: http://aymiks.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0