Träning på träning...

Det är bara träning på träning men Thea hade nog mer hoppats på kaka på kaka. Jag tränade i söndags, tisdags, onsdags och igår fast i onsdags var det Amie jag tränade med och det går riktigt bra med henne. Hon litar mer och mer på mig och med lite tur ska det nog gå bra den 28:e. Men jag hoppas mest bara på en runda utan diskning. Jag har ju dessutom många chanser på mig då jag ska köra 12 lopp den dagen, 4 med Thea, 4 med Nellie och 4 med Amie, så något lopp måste ju gå bra.

Jag har inte tränat Säcken med Nellie på länge och jag vet varken om det är bra eller dåligt. Dåligt för att hon inte tränar på den med kanske ändå bra så att hon inte tröttnar och att hon får smälta det vi gjort än så länge. Thea lunkar som vanligt på i sin egna takt men jag vet inte omj ag bara inbillar mig eller om det faktsikt ett par km snabbare i timmen. Vi får väll hoppas på det och att det håller i sig.

På fredag är det Lydnadstävling igen och man ska ju inte hoppas på för mycket men ett 1:a pris skulle man ju inte tacka nej till. Det är bara platsliggningen och läggandet som behöver övas lite på, annars går allt annat som rinnande vatten.

På söndag börjar ridhusträningen och vi ska hålla på fram till Mars så nu blir det träning för stackars Thea och lyckliga Nellie. Hoppas på mycket säck- och fartträning så att vi kan få fart på Thea och lyckade säckgenomgångar med Nellie.

Här kommer några bilder som min kompis tog i somras på Thea och Nellie, jättefina är bilderna, och hundarna såklart.





Kommentarer
Postat av: Therese Andersson

SÖTA hehe jag vill ochså göra en blogg det ser roligt ut!!!!

2009-11-20 @ 12:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0