En effektiv men regnig träning...

Igår var jag uppe och tränade på klubben och det gick faktiskt riktigt bra. Jag tränade mycket framåtsug med Thea och säcken med Nellie. Allt gick bra tills... det började ösregna. Jag var själv däruppe och var tvungen att plocka undan allting så snabbt jag kunde för att inte bli för blöt. Hundarna satte jag under ett tak för att dom skulle slippa bli blöta i alla fall, jag menar dom kan ju ändå inte hjälpa till. XD Men innan regnet kom gick det jättebra och Nellie blir bara snabbare och snabbare genom säcken och Thea likaså.

Nästa Fredag ska hundarna med till skolan för första gången så jag hoppas och tror att det kommer bli en toppendag. Längtar så...

Nästa Lördag är det i alla fall tävling igen, DistriktMästerskap. Det har alla tidigare år gått ganska dåligt på DM:en men jag hoppas på att det ska bli bättre detta året. Vi får hoppas på det bästa och tänka positivt så ska det nog gå.

Här kommer några fler bilder som jag bara älskar. Fotograf: Åsa Hellsmark
Fotograf: Åsa Hellsmark
Fotograf: Åsa Hellsmark
Fotograf: Åsa Hellsmark
Fotograf: Åsa Hellsmark
Fotograf: Åsa Hellsmark


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha!!! Vilken rolig bild, på A-et. :D De är ju så söta.

2009-10-01 @ 22:11:54
URL: http://collimin.cybersite.se
Postat av: Sara

Haha! Tack :D

Vi får snart ta och ses igen, det var ett tag sedan nu ju.

2009-10-06 @ 20:19:41
URL: http://collimin.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0