Träningen gick bra, annat är det på tävling...

Igår åkte jag och hundarna upp och tränade på klubben som vanligt på Onsdagar men av någon anledning skulle Nellie VERKLIGEN krångla med säcken igår. Hon gick absolut inte igenom, hon gick knappt in i den igår. Jag vet inte vad det berodde på. Dålig dag, skymning eller så gjorde jag något annorlunda från andra gånger. Till slut gick hon igenom och då slutade jag träna den eftersom hon faktiskt gjorde det jag bad om.

Thea sprang faktiskt också på bra igår så jag förstår inte varför hon inte kan göra det då det verkligen gäller. Hon var ju otroligt duktig igår. Dessutom tog hon slalomingångarna helt själv, hon reagerade på ordet "ut" och allting var bara så perfekt. Hon kan ju så bra om hon bara vill, frågan är bara att få henne att vilja alla gånger.

Idag klippte jag mig också som en liten avsluting på inlägget. Det blev lite kort med det växer ju ut och tro det eller ej men jag klippte lugg. Haha, men jag vet inte änom jag passar i det, men man vänjer väll sig.  

Lite bilder på hundarna igen. Fotograf: Åsa Hellsmark
Fotograf: Åsa Hellsmark
Fotograf: Åsa Hellsmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0