Diverse

På lördag och söndag är det tävling i Kungsbacka med Nellie, har inte riktigt betämt mig än om Thea ska få följa med. Hon har det säkert mysigare hemma i soffan men samtidigt antar jag att det kan vara roligare för henne att se något nytt för en gång skull, dessutom behöver hon ju inte göra någonting, som hon annars behövt göra :P Thea har ju som ni kanske vet pensionerats (vid 5 års ålder, Haha) från agilityn för att jag ska satsa på Lydnad med henne istället så hon är inte anmäld till något just nu, fast jag tror att hon är ganska nöjd med det ändå, agility är ju inte riktigt hennes grej, man måste ju röra på benen i den sporten. Jag tror att schack skulle vara någonting för henne, inte en enda benrörelse behöver hon utöva. Haha, nä jag ska inte vara elak mot den lilla sötnosen. Dock hade jag tänkt att anmäla Thea till Årets KM för att i alla fall försöka försvara våran klubbmästare-titel i Agility, ironsikt nog kom jag 2:a med Nellie också :P

Tills dess tänkte jag bara lägga in lite diversebilder för att det inte ska se så tomt ut på bloggen och för att jag ska ha någonting att uppdatera den med XD
Foto: Jeanette Andersson
Copyright of course!

Lite annorlunda molnfördelning


Såhär mycket amerikanska blåbär har jag plockat i trädgården per dag i sommar, mums!


Vi fick oss en liten chock för några dagar sedan då någon skulle landa en luftballong bara några hundra meter ifrån vårat hus och cirka 10 meter ifrån motorvägen! Det kallar jag skicklighet :D


Hittade en teckning med Thea på som jag har målat


Två stycken jättefina bokstöd som mamma köpte till mig för en billig peng. Mamma är fullständigt makalös på att hitta snygga saker till ett bra pris, hon vet helt enkelt var, och efter vad, man ska leta... Visst var dom fina?


Hihi, det är lika kul varje gång man hittar något man haft när man var liten, någon som kommer ihåg dessa små "furbys"?

Lite bilder från idag

Nellie i trappan


Thea i trappan


Thea kontrollerar om mamma inhandlat något till henne, och det hade hon faktiskt. Älghamburgare! A precis, hur gott lät det då? XD Men Thea och Nellie kastade sig över dom så dom tyckte uppenbarligen att det var gott! :D


Nellie

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du skaffat en valp?

2010-08-17 @ 22:39:48
Postat av: Jeanette

Nä, inte vad jag vet XD Vilken av hundarna ser ut som en valp?

2010-08-18 @ 00:24:40
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0