Dålig uppdatering=Inget internet

Återigen har det varit problem här hemma med det tekniska, men denna gång var det faktiskt inte bara vi som hade problem, hela området hade inget internet. När vi inte har en fungerande dator, då har vi internet och när vi inte har internet, då har vi en fungerande dator. Att inte grejerna kan fungera tillsammans, ALLTID!

Idag blir det inte mycket mer att bjuda på än så här, har studiedag imorgon så jag är ledig, men jag ska ha utvecklingssamtal klockan 09:00 så det blir ju ändå inte direkt någon sovmorgon, hela dagen blir ju i alla fall inte förstörd :) Dessutom har jag inte alls sovit bra inatt på grund av en dröm, jag vet att man helst inte ska dela med sig av sina drömmar eftersom att det blir så "fel" då men jag gör ett försök. Jag drömde att jag av någon anledning skulle "flytta" en häst från en plats till en annan och vaknade i full panik klockan 06:00 imorse då jag upptäcker att jag inte har "flyttat" hästen XD Vilken häst det var, var den stod och vart den skulle "flyttas" har jag ingen aning om och uppenbarligen lyckades jag ju inte flytta på den heller, men visst är det läskigt när man tror att det man just drömt, är verklighet.  

Jag lägger återigen in bilden med vad min dator "svarade" mig då jag ville installera något, jag är så glad över att jag hann spara texten eftersom att den är så fruktansvärt ologisk. Eftersom att det varit lite snack om datorer i detta inlägg tycker jag ändå att den passar in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0