Nu är ansökningen postad!

För ett bra tag sedan blev jag erbjuden att gå en kurs för att bli utbildad agilityinstruktör, dessvärre var man tvungen att gå en Ledarutveckling Steg 1-kurs innan den "riktiga" agilityinstruktörskursen. Jag tror att kursen som man var tvungen att gå innan var ca 5 dagar efter agilityinstruktörskursen och därför fick jag inte gå den, trots att jag uppfyllde alla övriga kriterier :( Jaja, tänkte jag, jag får gå ledarutveckling Steg 1 och så får jag leta vidare efter en annan agilityinstruktörskurs inom en rimlig radie ifrån Göteborg. Det var då inte alls lika "lätt" som jag trodde att det skulle vara men nu äntligen har jag hittat en agilityinstruktörskurs i Uddevalla, nästan 1 år senare. Ansökningen är skickad via brukshundklubben så vi får hoppas att jag kommer med :D

Nellie


Thea

Kommentarer
Postat av: Loella

Tackar! Jo, han är en riktig lävkerbit :) Korsning fjording å Irish Cob!

2010-11-11 @ 12:51:37
URL: http://stallbrudarnas.blogg.se/
Postat av: Saara

Tack detsamma! Söta hundar du har :) Och en väldigt fin häst du är medryttare till!

2010-11-14 @ 18:16:48
URL: http://flickansaara.blogg.se/
Postat av: Sara

Lycka till!!! Hoppas du kommer med. Jättekul ju.



Jag har fullt upp just nu, men ska göra bilden när jag har tid någon dag. Nu har jag massa läxa och har varit och hälsat på Kimyas "Mr right" uppe i stockholm denna helgen. Men bilden ska göras, snart. :D

2010-11-14 @ 20:56:12
URL: http://aymiks.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0