Flygresan

Som jag nämnde igår tänkte jag dela upp de olika bilderna ifrån greklandsresan i olika inlägg för att lättare kunna separera dom ifrån varandra och för att det inte ska bli alltför många bilder i samma inlägg, dock är jag rädd för att det kommer bli för många bilder i inläggen ändå XD

I detta inlägget tänkte jag i alla fall bjuda på de bilder jag tog ifrån själva flygresan. Jag är ganska flygrädd och försökte därför tänka på något annat samtidigt som jag tog en massa kort ;) Vi fick sitta i planet i 2 timmar innan det startade så ni kan ju ana att nervositeten steg en aning då :/ Anledningen till att vi inte fick starta var att NATO tagit över halva flygplatsen på Kreta eftersom att det är så oroligt i norra Afrika just nu, som ni säkert vet om. I alla fall, av de 7 flygplansparkeringar som fanns på flyplatsen på Kreta så hade NATO tagit över 3 eller 4 stycken. Efter två timmar kom vi i alla fall iväg och jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade lite ;)






























Kommentarer
Postat av: Julia

nice!! kom det så många flygplan och körde förbi er som alla "stjärtar" man ser på bilderna? =O

2011-08-07 @ 21:10:02
Postat av: Jeanette

Tack ;) Hihi, jag vet inte om du är allvarlig men det som ser ut som "stjärten" på ett flygplan är i själva verket flygplanets sidovinge :P Av någon anledning var det flygplan vi åkte med konstruerat så att sidovingen var böjd uppåt längst ut vilket gjorde att det ser ut som "stjärten" på ett annat flygplan XD



Däremot såg vi tre andra flygplan som jag faktiskt fick kort på ;) På kort nr 20 finns två flygplan med och på kort nr 22 finns ett flygplan med ;)

2011-08-07 @ 22:14:26
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Snygga bilder! speciellt den där man ser ett liitet flygplan långt bort och den när solen lyser på vingen!:) hahahah julia då...

2011-08-07 @ 22:41:57
Postat av: Jeanette

Tack ;) Haha, ja jag vet inte om Julia skoja eller inte, men jag förstår henne, sidovingen ser ut som "stjärtvingen" XD

2011-08-07 @ 23:16:01
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/
Postat av: Julia

2011-08-13 @ 02:11:27
Postat av: Julia

damn, nu råkade jag posta ett tomt inlägg också =( inte meningen!!



hahahah för att förtydliga: jag skojade inte, hahaha det såg verkligen ut som andra flygplan! jag tänkte "holy shit vad nära det flyger!!" hahaha. ops. =D hehe.

2011-08-13 @ 02:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0