*Stolt*

Jag vet att jag inte uppdaterat på länge men det har hänt så himla mycket de senaste dagarna så jag har helt enkelt inte haft tid eller ork. Men jag måste berätta om något som jag är jättestolt över ;) En jätteduktig fotograf som heter Ellinor Abrahamsson frågade om jag ville vara med på ett litet hörn av hennes hemsida och visa mina bilder. Det kändes som en ära så självklart ville jag det XD Ellinor är en jättetrevlig och skicklig fotograf så jag tycker ni ska ta en titt på hennes bilder samtidigt som ni jättegärna får kolla på de bilder jag valde att dela med mig av på hennes hemsida. Här är en länk till hemsidan http://www.pictureme.se/ och om ni vill se mina bilder klickar ni er in på "Unga fotografer" och sedan in på Jeanette Andersson såklart XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0