Inte direkt supertaggad

Vill bara börja med att tacka de personer som troget går in på min blogg varje dag för att se om jag uppdaterat och jag är ledsen över att jag kanske gör er besvikna :( Men som för så många andra har skolan börjat även för mig och min tid och ork måste jag planera in i minsta detalj då den knappt räcker till det som jag älskar att göra längre. Dessutom borde väll ni vara vana vid dålig uppdatering vid det här laget, inte sant? :P

Idag har jag ridit Gismo och Gismos´ andra medryttare Ellen följde med. Har aldrig träffat henne förrut trots att vi ridit samma häst i över ett halvår :P Men så blir det ibland, hon var i alla fall supertrevlig så vi lär ju ses fler gånger antar jag ;) Vad det gäller själva ridningen var Gismo helt underbar i slutet av ridpasset, det brukar ju i och för sig bli så då det ofta tar lång tid för att få honom att släppa efter lite ;)

Nu måste jag i alla fall gå och sova. Trots att det var första veckan i skolan blev det inte direkt en mjukstart, världens sämsta schema kombinerat med gasen i botten med en gång bidrar ju inte direkt till att man känner det minsta engagemang :( Det är ju faktiskt hela två terminer kvar tills gymnasiet är över, och jag måste hålla ut tills dess. Men med mina underbara klasskamrater tror jag nog att det ska gå <3

Här kommer lite bilder, återigen ifrån min mobil men det är det enda jag har som är någorlunda färskt XD











Den sista bilden är en skylt som jag och min klasskompis upptäckte precis bredvid vår skola och jag tror att den talar för sig själv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0