Nyss hemkommen

Har nyss kommit hem efter att ha spenderat 3 dagar på Orust med (nästan hela) klassen. Det har varit superkul men tyvärr har inte vädret varit detsamma, så fort det har blivit sol har vi alla gått ut men med en gång kommer det ett moln som antingen täcker solen eller som levererar vatten. Vi har då främst spenderat tid i stugan vi bodde men vad kul vi hade ändå ;) Jag själv hade ingen kamera med mig eftersom att vår digitalkamera är så fruktansvärt dålig, jag hoppas istället att jag kan få lite bilder ifrån de andra ;)

I söndags tävlade jag hoppning på ridskolan, Clear Round. Och jag var så fruktansvärt nervös att jag nästan fick kvälningar. Jag brukar ju tävla ganska ofta, inte i ridsport dock men ändå, men denna gången vet jag inte varför jag var så fruktansvärt nervös. Kanske för att jag skulle rida Atlas <3 Som ni förmodligen inte missat så är Atlas min absoluta drömhäst, jag älskar den ponnyn så mycket att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Visst har väll, i princip alla, en favorithäst på ridskolan men Atlas är mycket mer än så, jag bara älskar den hästen <3

Bra gick det i alla fall, vi lyckades klara banan felfritt och fick rosett :D Det hade i och för sig inte spelat någon roll om det hade gått förj*vligt heller för att få rida Atlas är lika underbart oavsett hur dåligt det går XD Pappa filmade när jag red banan så jag har inga kort ifrån det men jag SKA försöka lägga upp filmen på bloggen istället ;) Så länge lägger jag upp några bilder ifrån framridningen m.m.
Anna & Odin och jag & Atlas
   


















Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis!:D

2011-06-24 @ 17:46:15
Postat av: Lovisa

Jaa de va mysigt fasten vädret sög:( så roligt att det gick så bra på tävlingen! Tycker allt att de va fina bilder endå!;)

2011-06-25 @ 14:01:22
Postat av: Lenita,

Fin häst du har! :) o grattis!

2011-06-26 @ 16:10:41
URL: http://lenitakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0