Nixon

Nixon är en Irish Soft Coated Wheatern Terrier som vi passar ibland. Sist vi passade honom var i Mars och jag jag passade då på att ta några kort på honom i vårsolen ;) Jag kan säga att han var lite svår att ta kort på eftersom att det fanns så mycket annat i trädgården som drog till sig hans uppmärksamhet. Så korten då han både är stilla och tittar in i kameran är antingen tur eller resultatet efter en lång tids försökande :P Han är otroligt charmig och bara älskar Thea och Nellie, men tvvärr har inte Thea och Nellie samma känslor för Nixon som han har för dom XD Men han är verkligen lättlärd och envis, som vanligt de egenskaper jag gillar hos djur. Dock är min envishet oftast snäppet vassare vilket ofta resulterar i det blir som jag vill i slutänden ändå och det är då samarbetet kan börja på riktigt :D 



























När jag sedan skulle fota Thea och Nellie var jag tvungen att stänga in Nixon i köket en liten stund eftersom att han också ville vara med :P


Kommentarer
Postat av: Klara

Vilken sötnos! :D

2011-05-15 @ 20:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0