Ridit Gismo

Idag är det fredag igen och det innebar inte bara helg, utan även att åka till stallet. Jag red min medryttarhäst Gismo idag och Anna var med igen och fotade och hjälpte till ;) Tack så mycket, Anna :P

Det blev otroligt många fina bilder men som vanligt har jag svårt att bestämma mig för vilka som jag ska ladda upp på bloggen, för att kanske sova på saken, och eftersom att det är ganska så sent nu, så tänkte jag bara lägga utt ett fåtal bilder som jag hoppas gör att ni vill se resten imrogon också :P

Jag kan i alla fall avslöja att jag idag absolut inte ville sitta av Gismo, även om han själv lyckades lösa problemet genom att lite snyggt bocka av mig XD Han var ändå så otroligt härlig att rida så det går knappt att beskriva... ;)
















Haha, ja ni såg ju hur bra det gick för mig att enbart ladda upp ett fåtal bilder nu ikväll XD Jag tyckte om så många bilder att jag inte kunde hejda mig ;) Hoppas ni är lite nyfikna ändå på hur det hela gick, berättar mer imorgon :D God natt! :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ser ju jättefint ut! Han ser ut att tycka de är kul oxåå ju;)

2011-05-14 @ 16:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0